Et ea ex rem ut unde
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 43
دیروز : 16
افراد آنلاین : 1
همه : 1583
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

جلب علاقه و تشويق به خواندن در كودكان، از اهميت بسياري برخوردار است. بهترين سايت‌هاي خريد كتاب كودك اين فرصت را براي والدين و مربيان فراهم مي‌كنند تا كتاب‌هايي با محتواي مفيد، جذاب و آموزنده را براي كودكان خود انتخاب كنند. در اين راهنما، به برخي از بهترين سايت‌هاي خريد كتاب كودك اشاره خواهيم كرد.

**1. BookDepository: BookDepository يكي از بزرگترين فروشگاه‌هاي كتاب آنلاين است كه تحت حمايت Amazon عمل مي‌كند. اين سايت مجموعه‌اي گسترده از كتاب‌هاي كودك از سراسر دنيا را ارائه مي‌دهد. ارسال رايگان به سراسر جهان يكي از ويژگي‌هاي مثبت اين سايت است.

**2. Amazon Kids Books: Amazon Kids Books بخشي از سايت اصلي Amazon است كه به خصوص به كتاب‌هاي كودكان اختصاص يافته است. اينجا مي‌توانيد از يك مجموعه گسترده از كتاب‌هاي مختلف و با كيفيت براي انواع سني كودكان خود بهره‌مند شويد.

**3. Booktopia: Booktopia يك فروشگاه كتاب آستراليايي است كه تاكنون به عنوان يكي از بهترين سايت‌هاي خريد كتاب كودك شناخته شده است. اين سايت انواع كتاب‌هاي آموزنده، خلاقانه و سرگرم‌كننده را براي كودكان ارائه مي‌دهد.

**4. Barnes & Noble Kids: Barnes & Noble Kids يكي از زنجيره‌هاي مشهور كتابفروشي در آمريكا است كه بخشي اختصاصي به كتاب‌هاي كودك دارد. اينجا مي‌توانيد از تنوع بالايي از كتاب‌هاي كودك براي انواع سليقه‌ها بهره‌مند شويد.

**5. The Book People: The Book People يك فروشگاه آنلاين بريتانيايي است كه به خصوص در ارائه كتاب‌هاي كودكان تخفيف‌هاي بزرگي دارد. اينجا مي‌توانيد از مجموعه‌هاي متنوع و با كيفيت براي هر رده‌سني بهره‌مند شويد.

**6. Scholastic: Scholastic يكي از قديمي‌ترين ناشران كتاب آمريكايي است كه سايت مخصوص خريد كتاب‌هاي كودك دارد. اينجا مي‌توانيد از كتاب‌هاي محبوب و آموزنده براي افراد جوان بهره‌مند شويد.

**7. Book Depository: Book Depository يك سايت آنلاين بين‌المللي است كه ارسال رايگان به سراسر جهان را فراهم مي‌كند. اينجا مي‌توانيد از تنوع و مجموعه گسترده از كتاب‌هاي كودك بهره‌مند شويد.

هر يك از اين سايت‌ها وابسته به نيازها و ترجيحات شما ممكن است بهترين گزينه باشند. با جستجو و بررسي نظرات مشتريان، مي‌توانيد بهترين سايت را براي خريد كتاب كودكان خود انتخاب كنيد و كودكان را در جهان جذاب و پر از آموزش كتابخواني آغاز كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۷:۲۴ ] [ Sed duis ullam sit ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب